مدیران فاسد برای همیشه از فوتبال محروم می‌شوند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی تراکتور و مس رفسنجان (۲۷ اردیبهشت) | نویدکیا به تراکتور هم رحم نکرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صعود طلایی‌پوشان به نیمه‌نهایی رئیس کمیته داوران و کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال برکنار شدند پخش زنده بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی تراکتور و مس رفسنجان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین توخل – بایرن مونیخ؛ دوباره جدی شد! سازمان بازرسی مانع پرداخت آپشن‌های دوره آجورلو شکست والیبالیست‌های ایران مقابل برزیل حذف کیانی از تکواندو قهرمانی آسیا هوادارن پرسپولیس هفته آخر هوادار پیکان در قزوین می‌شوند| استقلال به ورزشگاه خالی راضی می‌شود؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی نیوکاسل و منچستریونایتد| برد تن‌هاخ در برابر رقیب همیشگی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی یوونتوس و آتلانتا| بیانکونری فاتح جام مصدومیت بیرانوند جدی است مقاومت پیکان مقابل خواسته استقلال کاپیتان‌های پرسپولیس پشت اوسمار
سرخط خبرها

نخستین مدال طلای تیمی کاروان ایران برای والیبالی ها شد

  • کد خبر: ۱۲۱۴۵۵
  • ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۷
نخستین مدال طلای تیمی کاروان ایران برای والیبالی ها شد
تیم ملی ب والیبال ایران در دیدار نهایی بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی موفق به شکست کامرون شد و به قهرمانی رسید.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، مرحله نهایی مسابقات والیبال زنان و مردان بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی با چهار دیدار پیگیری می‌شود.
تیم ملی ب والیبال مردان ایران در دیدار نهایی گروه مردان به مصاف کامرون رفت و سه بر یک این تیم را شکست داد و به عنوان قهرمان والیبال مردان این بازی‌ها معرفی شد.
شاگردان عظیم جزیده در ست دوم این مسابقه ۲۵ بر ۱۸ مغلوب کامرون شدند، اما در ست‌های اول، سوم و چهارم با امتیاز‌های ۲۵ بر ۱۶، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۱۴ به پیروزی رسیدند تا والیبال ایران چهارمین قهرمانی خود در این بازی‌ها را به دست آورد.
حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان ایران نیز از جمله تماشاگران ویژه این مسابقه بود.
تیم‌های ترکیه و جمهوری آذربایجان نیز در دیدار رده‌بندی مسابقات مردان به مصاف هم رفتند و ترکیه با شکست سه بر یک حریف به مقام سومی و مدال برنز دست یافت.
والیبال مردان ایران سه مدال طلای بازی همبستگی کشور‌های اسلامی را در پرونده کاری خود داشت و شاگردان عظیم جزیده سرمربی تیم ملی ب در پنجمین دوره رقابت‌ها که در قونیه برگزار شد، به چهارمین طلا و مقام قهرمانی دست یافتند.
شهروز همایونفرمنش (کاپیتان)، علی رمضانی، فاضل پژومان، پوریا یلی، بردیا سعادت، آرمان رحمانی، احسان دانش‌دوست، علی حاجی‌پور، اسماعیل مسافر، محراب ملکی‌سرخی، امیرضا سرلک، محمد، ولی زاده، ابوالفضل قلی‌پور و اسماعیل طالبی ۱۴ بازیکن ایران در این رقابت‌ها بودند.
مصطفی کارخانه به عنوان سرپرست، عظیم جزیده (سرمربی)، کامبیز یعقوبی (مربی)، وحید صادقی و احمد فتاح (کمک مربی) و امین علی‌اکبری به عنوان آنالیزور تیم ملی ب را در بازی‌های کشور‌های اسلامی همراهی کردند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->